Nissan Qashqai, nejprodávanější crossover v Evropě, prošel rozsáhlou modernizací, která ještě více podtrhuje jeho jedinečný charakter. U příležitosti uvedení nového modelu na trh spustil Nissan reklamní kampaň, která probíhá do 24. září.
Kampaň využívá následující mediatypy: TV, online, radio a OOH. Vyvrcholením celé kampaně budou Dny otevřených dveří u všech autorizovaných dealerů Nissan od 18. do 23. září.
Hlavním důraz je v komunikaci kladen na oblasti, které prošly největšími změnami – design exteriéru, nový interiér a moderní technologie.
Už v prvních vteřinách reklamního spotu vidíme kompletně přepracovanou příď s nejnovější verzí mřížky chladiče ve tvaru V a předními LED světlomety. Nová jsou také zadní LED světla s trojrozměrným motivem bumerangu. Dalším zajímavým detailem jsou nová, elegantní hliníková kola.
Komunikovány jsou také nové technologie jako systém upozornění na provoz za vozidlem, který snižuje riziko kolize při nízkých rychlostech při vyjíždění z parkoviště. Když systém detekuje blížící se vozidlo při couvání, varuje řidiče vizuálními a zvukovými signály.
Inteligentní panoramatický kamerový systém, inteligentní kontrola pohybu karoserie, inteligentní nouzové brzdění, inteligentní systém upozornění na vybočení z jízdního pruhu a inteligentní pohon 4×4 – to jsou další moderní technologie nového Nissanu Qashqai.
Luxusně působí u nového Nissanu Qashqai především interiér kabiny. Ta je lépe uspořádaná, jsou v ní použity kvalitnější materiály a pokročilé technologie. Mezi novinky patří volant, sedadla čalouněná kůží Nappa s 3D čalouněním a luxusní audiosystém BOSE.
V případě objednání nového Nissanu Qashqai do konce září mohou zákazníci získat speciální bonus 20 000 Kč k akčním cenám.
/Tisková zpráva, Nissan Motor Co., Ltd, Public Relations, http://newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz /