ARRIVA: Měníme logo a vizuální styl

ARRIVA: Měníme logo a vizuální styl / Foto zdroj: ARRIVA

logo-arriva-db-company

 

Ve všech čtrnácti evropských zemích, kde je Arriva aktivní, prochází společnost postupnou změnou vizuální identity – mění logo, barvy i font používaného písma.

 

Novinky se začínají objevovat už i v České republice. Oficiálně představila Arriva v Praze nové logo ve středu 22. listopadu na veletrhu CZECHBUS.
ARRIVA: Měníme logo a vizuální styl / Foto zdroj: ARRIVA ARRIVA: Měníme logo a vizuální styl / Foto zdroj: ARRIVA

Logo vychází z dominantního stylizovaného písmene A tvořeného třemi prstenci a doplňuje ho název společnosti psaný novým fontem a malými písmeny. Nové logo se už postupně objevuje na autobusech, vlacích, lodích nebo kolech, které Arriva v Evropě provozuje.

ARRIVA: Měníme logo a vizuální styl / Foto zdroj: ARRIVA„Už začátkem letošního roku přešla Arriva na nové barvy. Původní dominantní zelená se víc přiblížila modrému spektru a druhou velmi důležitou barvou se stala tmavě modrá,“ říká šéf komunikace Arrivy v České republice Jan Čermák. „V nových barvách už od poloviny roku tvoříme všechny materiály pro cestující, náborovou kampaň i náš časopis ArRevue. Nyní přidáváme nové logo a další prvky nové vizuální identity.“

Nové logo se v Česku postupně objeví na všech více než 2 000 autobusech, 35 trolejbusech a pěti vlacích, které u nás ‘Arriva’ provozuje. Barevné schéma ‘Arrivy’ často odpovídá požadavkům objednavatelů, pro které ‘Arriva’ v Česku dopravu zajišťuje. Jiné barvy mají mít její autobusy v systému Pražské integrované dopravy (kombinace červené, modré a bílé), jiné v rámci Dopravy Ústeckého kraje (svítivě zelená) a jiné zas například na linkách, které objednává pro své obyvatele Olomoucký kraj (čistě bílá). Na těchto autobusech ‘Arriva’ pouze změní své logo a dál bude respektovat grafický styl systému, pro který jezdí.

„Neplánujeme ani žádné velké změny barev ostatních autobusů,“ upozorňuje Jan Čermák. „Dojezdí v současném designu a nové autobusy budeme pořizovat v nových barvách v rámci jejich přirozené obnovy. Společně se základním logem se ale změní i loga lokálních produktů, jako je například v Česku Arriva Express.“

ARRIVA: Měníme logo a vizuální styl / Foto zdroj: ARRIVA ARRIVA: Měníme logo a vizuální styl / Foto zdroj: ARRIVA

 

/Tisková zpráva & foto zdroj: ARRIVA TRANSPORT ČESKÁ REPUBLIKA a.s., Křižíkova 148/34, 186 00 Praha 8/