V indonéské Jakartě se v termínu od 2. do 5. listopadu uskuteční sedmý ročník mezinárodního veletrhu zaměřeného na obranný průmysl Indodefence 2016.
Prestižní akce se zúčastní společnosti holdingu CZECHOSLOVAK GROUP (CSG), které zde budou prezentovat své produkty a služby hned na dvou stáncích: jeden stánek bude součástí českého pavilonu, druhý bude samostatný. Veletrhu se zúčastní 800 firem a organizátoři očekávají, že si vystavené exponáty prohlédne na 20 000 delegátů a návštěvníků.
„Účast na veletrhu Indodefence vnímáme jako významnou příležitost prezentovat jak jednotlivé společnosti, tak celý holding CZECHOSLOVAK GROUP. V regionu jihovýchodní Asie cítíme velký potenciál navázat nová partnerství. V letošním roce například společnost EXCALIBUR ARMY, jež je součástí holdingu CSG, dodala indonéské armádě moderní raketomety RM-70 Vampir,“ připomněl Lukáš Novotný, marketingový manažer holdingu CZECHOSLOVAK GROUP.
Společnost EXCALIBUR ARMY
– bude na veletrhu Indodefence 2016 prezentovat mostní vozidlo AM50 EX na podvozku TATRA FORCE. TATRA DEFENCE VEHICLE představí obrněné vozidlo Pandur II 8×8, jež vyrábí v rámci strategického partnerství se společností General Dynamics. Výrobce radarů, pardubická společnost RETIA, na veletrhu předvede potenciálním zájemcům přednosti průzkumného čidla RVR – ReVISOR. Chybět nebude ani velkorážová munice vyráběná slovenským holdingem MSM Group.
Velký obchodní potenciál
– má veletrh Indodefence 2016 především pro společnost EXCALIBUR INTERNATIONAL, která se zaměřuje na export produktů skupiny CSG. „Indodefence je rostoucí veletrh, jehož význam již přerostl hranice Indonésie. V řadě zemí regionu jihovýchodní Asie cítíme velký a dosud nevyčerpaný potenciál, především v oblasti pozemní techniky, ale také v letectví, a to zejména při modernizaci letounů či výcviku pilotů. Přímo v Indonésii v současnosti jednáme s vládou o velmi významném kontraktu pro indonéské obranné síly,“ uvedl Radim Petráš, ředitel strategických projektů společnosti EXCALIBUR INTERNATIONAL.
Země jihovýchodní Asie mají prostředky a zajímají se o vyspělou techniku. Proto je na tamních trzích o české a slovenské produkty, které jsou známy svou technickou a technologickou vyspělostí velký zájem. Z pohledu holdingu CZECHOSLOVAK GROUP napomáhají také tradiční a zavedené značky, které jsou členy či partnery holdingu. Například Tatra je v oblasti jihovýchodní Asie velice dobře známá a oblíbená.
/Tisková zpráva 24.10.2016, Tiskový servis CZECHOSLOVAK GROUP, Kontaktní osoba: Andrej Čírtek, andrej.cirtek@czechoslovakgroup.cz/