Nissan vstupuje na pařížskou start-up scénu Inovativní laboratoří

Nissan vstupuje na pařížskou start-up scénu Inovativní laboratoří / Ilustrační foto - zdroj: NISSAN

LOGO NISSAN

 

•  První Inovativní laboratoř Nissan zahájila provoz v únoru v pařížské části Le Square. V blízké budoucnosti by se měly podobné laboratoře otevřít i v dalších evropských městech.

•  Nissan spojil síly s etablovanými firmami, které vytvářejí pro startupové společnosti akcelerační programy, jako například 50Partners a NUMA, a chce vytvořit vhodné interní podmínky pro inovace a uzavírat silná partnerství s vycházejícími hvězdami mezi startupy.

•  Otevření laboratoře představuje další krok Nissanu k naplnění příslibu Inovace a vzrušení pro každého.

Nissan oznámil otevření nové Inovativní laboratoře v Paříži, která tvoří jednu z předních evropských scén pro startupové společnosti.

 

Tato iniciativa, jejímž smyslem je rozvíjet nové inovativní projekty ve všech obchodních oblastech, představuje důležitý mezník na cestě značky Nissan k využití inovací.

V současné době chce Inovativní laboratoř Nissan ve spolupráci s firmami, které podporují růst startupových společností, přilákat inovativní startupové projekty z celé Evropy. Partnerství automobilky se společností 50Partners se zaměří na podporu energetické divize Nissan, zatímco spolupráce s dalšími akcelerátory, např. s firmou NUMA, bude směřovat k ostatním obchodním divizím.

Laboratoř nabídne startupům možnost spolupráce s automobilkou. Poskytne jim centrum, kde budou moci ladit své nápady. A také konstruovat prototypy, absolvovat školení v oblasti inovací a účastnit se konferencí pro vývojáře. Na podporu Inovativní laboratoře představí Nissan nové zaměstnance. Ti se budou věnovat výhradně inovativním projektům, jež v laboratoři vzniknou.

Protože inovace představují jednu ze základních hodnot automobilky, představuje nová Inovativní laboratoř další důkaz závazku značky ‘Nissan’ hledat inovace v automobilovém průmyslu, ale i mimo něj. Minulý měsíc vyhlásil ‘Nissan’ vítěze The Chairman´s Innovation Awards, které poskytují zaměstnancům z celé Evropy příležitost přenést návrhy z výkresu do skutečnosti.

Při příležitosti otevření laboratoře prohlásil předseda představenstva společnosti Nissan Europe Paul Willcox: „Ve společnosti Nissan neustále usilujeme o to, aby stěžejními body naší firmy byly kreativita a inovace. Spuštění Inovativní laboratoře tento závazek dále rozšiřuje na úspěšnou pařížskou scénu startupových společností a na podnikatelskou komunitu v celé Evropě. Toto nové inovativní centrum nám poskytne specializované pracoviště a unikátní platformu, díky níž budeme přinášet a objevovat inovativní nápady v našem oboru podnikání, ale i jinde.“

Po slavnostním otevření v Paříži se plánuje otevření inovativních laboratoří v dalších evropských městech.

Nissan Motor Co. Ltd. 

Společnost je globální výrobce automobilů a pod značkami Nissan, Infiniti a Datsun nabízí kompletní portfolio více než 60 modelů. Ve fiskálním roce 2015 prodala celosvětově přes 5,4 milionu vozů a vykázala tržby ve výši 12 190 miliard jenů. Společnost ‘Nissan’ zkonstruovala, vyrábí a prodává světově nejprodávanější elektromobil všech dob, model LEAF. Globální ústředí společnosti v japonské Jokohamě řídí provoz v šesti regionech: ASEAN a Oceánie, Afrika, Střední východ a Indie, Čína, Evropa, Latinská Amerika a Severní Amerika. Nissan spolupracuje od března roku 1999 s francouzskou automobilkou Renault. A od roku 2016 s Mitsubishi Motors v rámci aliance ‘Renault-Nissan’.

NISSAN V EVROPĚ

Společnost má v Evropě jedno z nejsilnějších zastoupení ze všech zámořských automobilek. Konstruktérské práci, výzkumu, vývoji, výrobě, logistice a prodejní a marketingové činnosti se zde věnuje více než 17 000 jejích zaměstnanců. Z výrobních linek závodů společnosti ‘Nissan’ ve Spojeném království, Španělsku a Rusku loni sjelo více než 660 000 vozů. Patří mezi ně oceňované crossovery, užitkové vozy a také model LEAF, nejpopulárnější elektromobil světa. Společnost si nedávno představenou vizí Inteligentní mobility klade za cíl dosáhnout nulových emisí. A také nulového počtu nehod se smrtelnými následky. Toto komplexní pojetí má sloužit jako inspirace pro portfolio výrobků i technologií. Také určovat styl rozhodování o tom, jak mají být automobily poháněny a ovládány a jaké bude jejich místo ve fungování společnosti. ‘Nissan’ má všechny předpoklady stát se nejžádanější asijskou značkou v Evropě. http://www.newsroom.nissan-europe.com

/Tisková zpráva, ‘Nissan Motor Co.’, Ltd, Public Relations, http://newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz /