Mezinárodní setkání obchodních partnerů v Berlíně: Volkswagen připravuje prodejce na budoucnost

Mezinárodní setkání obchodních partnerů v Berlíně: Volkswagen připravuje prodejce na budoucnost / Foto zdroj: Porsche Česká republika s.r.o.

logo Volkswagen

• Třídenní kongres obchodních partnerů z 87 zemí
• Hlavní témata: implementace strategie značky Volkswagen Transform 2025+ a vliv elektrické mobility i digitalizace na budoucnost prodejních konceptů

Volkswagen pozval 4500 prodejců a dovozců z 87 zemí do Berlína na mezinárodní setkání obchodních partnerů, které proběhlo ve dnech 13. až 16. června.

 

Letošní setkání se zaměřilo na transformaci automobilového průmyslu a z ní plynoucí výzvy pro prodejní síť. Mezi diskutovaná témata patřil vliv elektrické mobility a digitalizace na budoucnost prodejních konceptů.

Jürgen Stackmann, člen představenstva značky Volkswagen, zodpovědný za prodej a marketing, k tomu uvádí: „Žijeme v době převratné proměny našeho odvětví. Proto je velmi důležitá přímá komunikace s našimi obchodními partnery a vzájemná výměna zkušeností a názorů. Ukážeme našim partnerům, co se bude dít v nadcházejících deseti letech, abychom i nadále mohli společně utvářet trvale udržitelnou budoucnost značky. Setkání obchodních partnerů v Berlíně je fórem pro výměnu názorů na základě rovnoprávného postavení – jak se sluší a patří mezi partnery.“

„We make the future real.“ – Přeměňujeme budoucnost v realitu

Tak znělo motto pro účastníky kongresu, kteří na něm diskutovali o budoucí strategii značky Volkswagen a jejím vlivu na obchodní činnosti a prodeje. Kongres se konal v centrech „Kraftwerk Berlin“ a „Tempodrom“.

Strategie Transform 2025+ poskytuje rámec pro diskuzi nad otázkami, které jsou na programu konference. Tato strategie vytyčuje milníky pro vývoj značky Volkswagen v nadcházejících letech. Největší produktová ofenziva v historii značky je již v plném proudu. Jen v letošním roce představí Volkswagen na celém světě více než deset nových modelů.

První část modelové ofenzivy se zaměřuje na SUV

Na mnoha trzích existuje silná poptávka po těchto vozidlech a v důsledku toho se do roku 2020 výrazně zvýší podíl SUV v produktové řadě značky ‘Volkswagen’.

Volkswagen v roce 2020 spustí globální ofenzivu v oblasti elektrické mobility a představí čtyři modely na základě zcela nové platformy pro elektromobily s dojezdem až 700 km. Značka Volkswagen již naznačila podobu budoucí elektrické mobility studiemi I.D.

V období do roku 2020 bude modernizována kompletní produktová řada a nabídka v hlavních segmentech bude rozšířena. ‘Volkswagen’ dosáhne svých strategických cílů inovativní, atraktivní produktovou řadou a silnou prodejní organizací.

/Tisková zpráva, Porsche Česká republika s.r.o., David Valenta, www.volkswagen.cz/