První etapa: MOSKVA – TCHEBOKSARY
Máme za sebou úvodní etapu v délce skoro 727 km. Spojovací úsek byl hodně nepříjemný, dlouhý. Jelo se v zácpách, vypadalo to, že snad nikdy neskončí. Navíc tu i vydatně prší. Na start rychlostní zkoušky jsme přijeli na poslední chvíli, převlékali jsme se prakticky za jízdy. RZ byla v délce 61 km. S autem se znovu učím, je to zase jiné, surové a na spoustu drobností potřebujících doladit přicházíme až tady, v závodě. Měli jsme i drobný problém s vypadáváním plynového pedálu, s chlazením i s brzdami, ale to snad vychytáme. Jinak jsem s autem spokojen. Ve výsledkové listině figurujeme na druhém místě, 51 s za Martinem Kolomým, což na rozjezd vůbec není špatné.
Etapa TCHEBOKSARY-UFA by měla být hodně technická, v celkové délce 786 km, z toho měřený úsek bude v délce 157 km.
Druhá etapa: TCHEBOKSARY – UFA
Dnešní den nám nepřinesl nic dobrého a včerejší výsledek nezopakujeme. V dnešní RZ jsme stáli třikrát. Dvakrát pro prasklou hadici a na potřetí to byla závada fatální, rozsypala se nám spojka. Z neutrálu nešlo zařadit nic, takže jsme jen mohli čekat na odtah. Nikdo nám pochopitelně nezastavil, až pilot Boucou, ale v tak těžkém terénu byla pomoc nad jeho síly. Nezbylo než kontaktovat týmové kolegy a ti nám zajistili odtah a následně, už z bivaku za námi přijeli naši kluci.
Čeká nás cesta do bivaku, následná oprava a jednání s pořadatelem o setrvání v závodě, s penalizací za porušení pravidel. Pokud nám bude vyhověno, budeme v závodě pokračovat. Potřebujeme testovat a kde jinde auto vyzkoušíme, než v takovém závodě. A o to nám půjde v první řadě.
Držte nám palce, aby vše dopadlo tak, že se oprava podaří a my budeme moci zítra pokračovat v etapě UFA-KOSTANAY v délce 876 km s RZ v délce 329 km.
Díky … Aleš a celý tým.