Skupina PSA, první evropská automobilka, která ve Francii spustila prodej nových vozů přes internet

Skupina PSA, první evropská automobilka, která ve Francii spustila prodej nových vozů přes internet / Foto zdroj: P Automobil Import s.r.o.

logo PSA

 

 

• Nákup / prodej pomocí několika kliknutí v aplikacích Peugeot Webstore (http://www.peugeotwebstore.com/) a Citroën Carstore (http://www.carstore.citroen.fr/)
• Více služeb do konce roku 2017
• Postupné rozšiřování online obchodování ve více evropských zemích

Při nákupu vozu lze využít různé cesty, 90 % zákazníků ovšem navštíví internet.

 

Skupina PSA se rozhodla na tento vývoj reagovat, a proto inovuje způsob prodeje svých vozů a spouští ve Francii prodej nových vozidel všech svých tří značek prostřednictvím internetu.

Tato nabídka se opírá o zkušenosti získané při internetovém prodeji, který již od listopadu 2016 využívá Citroën v Brazílii, od ledna 2017 Peugeot ve Velké Británii a značka DS ho od března 2017 používá pro prodej svého modelu DS7 Crossback v osmi evropských zemích. Nabídka bude postupně rozšířena do dalších zemí Evropy.

První zákazníci už tento způsob hojně používají: ve Velké Británii vzrostl prodej vozů značky Peugeot fygitálním¹ způsobem v první polovině roku 2017 o 75 %, podíl na trhu vzrostl téměř o 40 %. V Brazílii proběhlo více než 200 objednávek online.

Ve Francii si tak nyní zákazníci mohou nejen zakoupit vozidlo, ale mohou si také nakonfigurovat možnosti financování či odprodej svého starého vozu a v těchto případech dokončit svou objednávku u prodejce. Postupně se nabídka služeb rozšíří, nejprve o možnost uzavírání smlouvy na financování online.

Ředitel pro prodej a marketing skupiny PSA Stephen Norman při této příležitosti prohlásil: „Spuštění této nabídky je součástí našeho plánu Push to Pass, jehož cílem zaměřit naši strategii co nejvíce na klienty. Skupina reaguje na očekávání zákazníka, který se o nákupu vozu rozhoduje na internetu, a připravuje se tak na další etapu, kdy se již auta budou prodávat kompletně online. Je to tedy příležitost pro získání nových obchodních příležitostí pro náš další růst.“

¹Fygitální způsob: stažení slov „fyzický“ a „digitální“, pro označení nákup, který probíhá digitálně na internetu a je dokončen fyzicky u prodejce.

/Tisková zpráva, PSA Groupe, Public Relations, Peugeot: Radka Matthey, Citroën: Lenka Martinová, P Automobil Import s.r.o./