• Strategie zaměření se na digitální řešení pro nákladní pneumatiky získává konkrétní podobu
• Uvnitř obchodní jednotky vzniká specializovaná organizace
Continental, technologická společnost a výrobce špičkových pneumatik, pokračuje ve své restrukturalizaci, která má podpořit vývoj a prodej digitálních řešení v obchodní jednotce pneumatik pro užitková vozidla.
Struktura, která již byla v uplynulých letech vytvořena, nyní získává konkrétní organizační podobu. Michael Neuheisel (45), který je až doposud odpovědný za vývoj digitálních řešení v roli ředitele marketingu, bude stát v čele nového oddělení Digitální řešení pro pneumatiky užitkových vozidel.
Continental spojuje všechny příslušné aktivity spojené s digitálním řešením užitkových pneumatik v této nové organizační jednotce: od výzkumu a vývoje až k lidským zdrojům. Nové oddělení podporuje vytvoření a další rozvoj digitálních řešení pro pneumatiky užitkových vozidel po celém světě. Nová organizační struktura vstoupila v platnost dne 1. srpna.
Díky této divizi mohou provozovatelé nákladní dopravy využívat své pneumatiky co nejdéle a co nejefektivněji. Aby to bylo možné, potřebují přepravní společnosti inteligentní, digitální řešení s nejnovější technologií pro správu pneumatik. Andreas Esser, vedoucí obchodní jednotky Pneumatiky pro užitková vozidla Continental, vysvětluje toto strategicky důležité rozhodnutí: „Po loňské akvizici společnosti Bandvulc a zavedení produktu ContiPressureCheck, která byla úspěšně uvedena na trh v roce 2013, je růst organizace pro digitální řešení dalším krokem v proměně obchodní jednotky Pneumatiky pro užitková vozidla na poskytovatele integrovaných řešení.“
„Marketingový tým v Hanoveru začal vyvíjet digitální řešení už v roce 2014 jen s hrstkou lidí. Od té doby tým soustavně roste a je aktivní ve všech regionech světa. Je vidět, že máme opravdovou duši start-upu. Po této cestě chceme jít i do budoucna,“ říká Michael Neuheisel.
Podle Neuheisela posílení týmu ukazuje rostoucí důležitost digitálních řešení pro pneumatiky užitkových vozidel. „I nadále budeme využívat start-upový způsob myšlení. Zůstaneme agilním digitálním týmem,“ je přesvědčený Neuheisel.
Michael Neuheisel pracuje ve společnosti Continental od roku 2001 a má řadu zkušeností z oblasti řízení inovací i z manažerských funkcích ve vývoji a výzkumu v divizi Pneumatiky. Od roku 2014 je Michael Neuheisel na pozici vedoucího oddělení marketingu v divizi Pneumatiky pro užitková vozidla. Ve své nové roli vedoucího digitálních řešení podléhá Andreasovi Esserovi, který je vedoucím obchodní jednotky Pneumatiky pro užitková vozidla.
/Tisková zpráva, Continental Barum s.r.o., Otrokovice, Magda Nagy, Marketing Communication CZ/SK/