Kampaň New in Town na Volkswagen Tiguan získala Bronzovou Effie

Kampaň New in Town na Volkswagen Tiguan získala Bronzovou Effie / Foto zdroj: Porsche Česká republika s.r.o.

logo Volkswagen

 

•  Projekt New in Town zaujal porotu v kategorii Spotřební zboží
•  12 osobností objevovalo s novým Tiguanem nová místa
•  Volkswagen Tiguan se těší rekordní poptávce na českém trhu

Značka Volkswagen získala s kampaní New in Town na nový Volkswagen Tiguan Bronzovou Effie v prestižní soutěži EFFIE Awards.

 

Úspěšná kampaň s 12 českými osobnostmi, které objevovaly s novým modelem Tiguan neznámá místa, byla zařazena do kategorie Spotřební zboží a na její realizaci se podílely agentury Kaspen/Jung von Matt, Mediacom a Doblogoo.

Kampaň New in Town na Volkswagen Tiguan získala Bronzovou Effie / Foto zdroj: Porsche Česká republika s.r.o.

„Máme velkou radost, že kampaň New in Town byla v tak silné konkurenci oceněna Bronzovou Effie,“ říká Martina Valterová, odpovědná za marketing značky Volkswagen v České republice. „Volkswagen Tiguan je automobilem pro život bez hranic a tuto všestrannost jsme se snažili neotřelým způsobem ukázat v projektu New in Town. Ráda bych touto cestou poděkovala našim ambasadorům a kreativním agenturám za skvělou spolupráci při realizaci úspěšné kampaně na nový Tiguan, který se těší rekordní poptávce českých zákazníků.“

V inovativně pojaté kampani New in Town, která běžela od 1. června do poloviny července 2016, představilo novou generaci úspěšného SUV Tiguan dvanáct předních českých osobností z oblastí sportu, designu, hudby, gastronomie, cestování, fotografie a umění. Designér Maxim Velčovský, herečka Jitka Schneiderová, zpěvák David Koller, badmintonista Petr Koukal, gurmán Pavel Maurer, novináři Miloš Čermák a Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková s Radkou Sirkovou, které tvoří pod značkou Chatty, objevovali s novým SUV neznámá místa ve městech i daleko za jejich hranicemi.

Kampaň New in Town na Volkswagen Tiguan získala Bronzovou Effie / Foto zdroj: Porsche Česká republika s.r.o.  Nový Volkswagen Tiguan byl v lokální kampani New in Town

– prezentován jako stylový vůz pro novodobé dobrodruhy a život bez hranic, který je ideálním partnerem pro objevování všeho nového ve městech i na cestách. Jízdu za dobrodružstvím v novém Tiguanu usnadňují nejmodernější funkce ze světa konektivity a vyspělé asistenční systémy.

Kreativní komunikační kampaň New in Town, která si z prestižní soutěže EFFIE Awards odnesla Bronzovou Effie za třetí místo v kategorii Spotřební zboží, připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Na celém projektu spolupracovaly také agentury Mediacom a doblogoo, která zajistila komunikaci s osobnostmi a realizaci eventů k uvedení nového modelu Volkswagen Tiguan. Součástí 360° kampaně byla i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí a propojení s jednotlivými dealery značky Volkswagen a jejich lokálními eventy pro potenciální zákazníky. Více informací, včetně příspěvků jednotlivých ambasadorů, naleznete na webové adrese www.newintown.cz.

Tradice soutěže EFFIE, oceňující efektivnost reklamy, sahá až do roku 1968

První ročník zorganizovala Americká marketingová asociace se sídlem v New Yorku. O 13 let později se soutěž EFFIE konala poprvé také v Evropě. V České republice jsou ocenění EFFIE udělována od roku 1997 Asociací reklamních agentur ARA (dnes AKA – Asociace komunikačních agentur). V současnosti se soutěž pořádá ve 40 zemích na pěti kontinentech.

Soutěž EFFIE Awards Czech Republic vyhlašuje a organizuje Asociace komunikačních agentur (AKA)

Přihlášené komunikační kampaně hodnotí v tříkolovém procesu zpravidla sedmnáctičlenná porota složená ze zástupců zadavatelů reklamy, komunikačních a mediálních agentur, výzkumných společností a novinářů. Ocenění – Zlatá, Stříbrná a Bronzová Effie – se udílejí v osmi kategoriích: potraviny; nápoje; spotřební zboží; finanční trhy; ostatní služby; sociální, ekologický, zdravotní a kulturní marketing; malý rozpočet; a kampaně veřejné správy.

V letošním ročníku Effie byla zpřísněna pravidla pro udělování cen, která kladou větší důraz na prokázání skutečného efektu komunikace a na kvalitu informací a dat v soutěžních přihláškách. „Nemohli jsme se smířit s vágními daty, jako jsou počty zhlédnutí nebo fanoušků na Facebooku. Nová pravidla kladou vyšší nároky na přihlašovatele i na porotce“, řekl Martin Klčo z Leo Burnett, který v Asociaci komunikačních agentur (AKA) vede skupinu věnující se soutěžím.

/Tisková zpráva, Porsche Česká republika s.r.o., David Valenta, www.volkswagen.cz/