Stejně jako v předchozích dvou letech se také únor příštího roku ponese pro fanoušky Rally Dakar ve znamení vydání Playboy Dakar 2018.
Na rozdíl od let minulých ovšem přibyl velmi výrazný spojenec v podobě pořadu Autosalon na TV Prima.
Nejslavnější pánský magazín všech dob se stal totiž součástí skupiny GES, jejímž klenotem je TV Prima. Spojení s motoristickým Autosalonem se tak jeví jako logické. „Kdo by nechtěl pracovat s profesionály, jako je Josef Vrtal,“ pokládá řečnickou otázku zástupce vedoucího projektu Karel Kříž. „Zatím jsme se dohodli na jednom rozsáhlém textu z dakarského zákulisí plus celkové hodnocení soutěže. Prezentace magazínu přímo v Autosalonu je věcí další dohody.“
„Jakkoli pátrám v paměti, neznám chlapa, který by nechtěl spolupracovat s Playboyem. Nad nabídkou pojmout Dakar trochu jinak, jsem proto vůbec neváhal. Zvláště, když součástí dakarského speciálu budou charakteristické a slavné pictorialy s neoděnými dívkami. Auta, motorky, čtyřkolky, písek, dramatické příběhy, to všechno k nám chlapům bytostně patří, máme to v DNA,“ konstatuje, Josef Vrtal, který poveze na Dakar vlastní štáb.
Spojení Playboye s TV Prima, potažmo pořadem Autosalon vítá i Jan Kalivoda, manažer týmu Buggyra Racing, který vyšle do boje opět žhavé železo v ohni v podobě Martina Kolomého. „Vzhledem k tomu, že nám jde o Rally Dakar celkově a nesledujeme pouze striktně týmové zájmy, mám radost ze všeho, co nějakým způsobem zvedne prestiž soutěže. Autosalon se v tomto případě jeví jako partner z kategorie ideálních.“
/zdroj: BUGGYRA media, Petr Bošnakov, http://www.buggyra.com/