Nejúspěšnější závodnice historie, Američanka Danica Patrick oznámila nedávno konec své přebohaté kariéry.
Kdo usedne na volný trůn nejlepší závodnice světa? Mezi možnými nástupkyněmi je také truckerka Steffi Halm.
Německá závodnice má zatím za sebou jednoznačně nejúspěšnější sezónu. Vítězka několika jízd skončila v nabitém šampionátu v konkurenci šesti mistrů Evropy čtvrtá. Úspěšnější závodnice napříč kategorie zatím letos na světě není a nejspíše nebude. „Steffi se hodně zklidnila, už loni dávala najevo, že má na to jezdit hodně nahoře, což letos dokázala. Pokud udrží tým a dá dohromady techniku, může příští rok uvažovat o celkové bedně,“ odhaduje nový mistr Evropy Adam Lacko. „Jsem šťastně ženatý, takže dámy v motoristickém sportu nesleduji, nicméně pokud Danica Patrick, královna amerických okruhů končí, mohla by jí Steffi na pomyslném trůnu nejúspěšnější závodnice světa nahradit.“
Jan Kalivoda se z pozice týmového manažera této vizi nebrání. „Náš tým vždycky zastával a hlavně v praxi uplatňoval vizi, že co je dobré pro truck racing, je dobré pro Buggyru. Jedná se o docela povedenou novinářskou konstrukci, má to logiku. Německo je jednou z největších automobilových velmocí planety, závody tahačů po F1 druhou nejsledovanější okruhovou disciplínou. V Německu jsme na tom navíc dokonce snad ještě lépe, než závody F1. Pokud se to marketingově dobře uchopí, může být ze Steffi velká hvězda. Pokud nebude lepší, než naši jezdci, nemám s tím problém,“ říká Honza se smíchem. O dámském jezdeckém postu v Buggyře ale zatím neuvažuje. „Abych pravdu řekl, vysílám teď jenom v dakarském módu, tahače začnu řešit na konci ledna. Kromě toho se zatím držíme linie českého týmu a naši hledači zatím nepřišli s žádným objevem. Ale, co není dnes, může být někdy jindy.“
/BUGGYRA media, Petr Bošnakov, http://www.buggyra.com/