Vedle přetrvávajících kapacitních problémů na leteckých linkách z Asie do Evropy čelí logistické společnosti dalším komplikacím.
Na letišti ve Frankfurtu došlo po ukončení stávky handlingových agentů k obrovskému nahromadění zásilek. DB Schenker se snaží využívat dalších evropských letišť.
Na letišti v německém Frankfurtu nad Mohanem posledních několik týdnů probíhala stávka handlingových agentů leteckých společností.
Ti jsou zodpovědní za vykládku a nakládku letadel a následné odbavení zboží. I přes skutečnost, že se tento týden podařilo odborům se zaměstnavateli domluvit a stávku ukončit, probíhala stávka v nejrušnějším období roku, kdy dochází k přepravě největšího objemu leteckých zásilek.
Výsledkem výše uvedené situace je „backlog“, tedy nahromadění obrovského množství zboží ve skladech handligových agentů, kteří nyní nestačí letecké zboží odbavovat. I když dochází k postupnému uvolňování zásilek spedičním společnostem, bohužel ne tak rychle, jak bychom si všichni představovali.
Společnost DB Schenker se snaží, aby bylo zboží odbaveno co nejrychleji, a v rámci možností eliminuje další směřování zboží na letiště ve Frankfurtu tím, že využívá pro odbavení jiná letiště, jakými jsou Mnichov, Vídeň nebo Amsterdam, případně přímé spoje do Prahy. Z Asie do Evropy společnost využívá také vlastních charterových letadel.
/Tisková zpráva, foto zdroj: SCHENKER spol. s r. o., https://www.dbschenker.cz/