Bridgestone zavádí MOBOX, měsíční předplatné prémiových služeb pro pneumatiky a vozidla

Bridgestone zavádí MOBOX, měsíční předplatné prémiových služeb pro pneumatiky a vozidla / Foto zdroj: AC&C Public Relations, s.r.o.

logo BRIDGESTONE

 

 

 

 

Bridgestone, největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů 1, uvede na trh komplexní službu MOBOX s měsíčním předplatným.

 

Předplatné MOBOX poskytuje řidičům komfort a pocit jistoty díky novým prémiovým službám, které se týkají pneumatik, kompletní záruky a ostatních částí vozidla, a to vše za výhodný měsíční poplatek.

Bridgestone kombinuje své odborné know-how s příležitostmi, které přinášejí makroekonomické a společenské trendy, s cílem poskytovat řešení opravdových problémů, které řeší řidiči na silnicích. Bridgestone je schopen identifikovat výzvy, jimž čelí spotřebitelé, díky svému jedinečnému porozumění potřebám řidičů na základě výzkumu a ohlasů, které získává prostřednictvím své rozsáhlé a neustále rozšiřované maloobchodní sítě – včetně řetězců Speedy, Ayme Côté Route a First Stop. V rámci ekonomiky služeb dochází k přesunu poptávky spotřebitelů od produktů ke službám. Bridgestone na tuto skutečnost reaguje programem MOBOX, který umožňuje zákazníkům vnímat pneumatiky jako službu.

Nabídka komplexního předplatného

Bridgestone nyní nabízí alternativní přístup k nákupu pneumatik a údržbě vozidla. Stejně jako u mobilního telefonu budou uživatelé služby MOBOX platit paušální měsíční poplatek (již od 7 EUR/měsíc2) za flexibilní sortiment služeb, jejichž využívání si mohou přizpůsobit vlastním jedinečným potřebám a finančním možnostem.

Základní balíčky služeb zahrnují nové prémiové pneumatiky, jejich montáž a kompletní záruku na poškození, související s pneumatikami, jakož i další servisní služby, jako je například kontrola pneumatik, střídání jejich použití na přední a zadní nápravě, vyvážení kol, výměna chladiva v klimatizaci, výměna stěračů atd. Záruka znamená, že pokud zákazník programu MOBOX utrpí poškození pneumatiky, bude mu bezplatně opravena nebo vyměněna. Zákazníci budou mít také možnost rozšířit si balíčky o další produkty a služby, jako jsou například výměny letních/zimních pneumatik, uskladnění pneumatik nebo vybrané servisní úkony pro údržbu vozidla.

Balíčky MOBOX pokrývají nejdůležitější prémiové značky pneumatik a poskytují zákazníkům přístup k centrální webové platformě MOBOX, která jim umožní snadnou správu předplatného na internetu. Všichni zákazníci mohou využívat také telefonní linku s vícejazyčnou zákaznickou podporou.

Pilotní projekt probíhal od října 2017 v 25 provozovnách First Stop ve Francii

V červnu 2018 byl MOBOX rozšířen do 30 provozoven Speedy ve Francii a 20 provozoven First Stop ve Španělsku. Předplacené služby začnou v nadcházejících měsících nabízet další provozovny ve Francii a ve Španělsku, ostatní evropské země budou následovat od roku 2019.

Paolo Ferrari, generální ředitel a prezident společnosti Bridgestone EMEA, k tomu říká: „Rostoucí globální obliba ekonomiky služeb nám otvírá skvělou příležitost k diverzifikaci naší nabídky pro zákazníky a zahrnout do ní ještě více komfortu a praktičnosti. MOBOX je jednoduchou a cenově dostupnou alternativou našich tradičnějších služeb a je fantastické sledovat, jak se tato služba úspěšně vyvinula z pilotního projektu.“

Navštivte od 2. do 14. října 2018 (tiskové dny: 2. a 3. října) expozici značky Bridgestone na Pařížském autosalonu (pavilon 1, stánek B 222), v níž získáte více informací o prémiových pneumatikách a řešeních pro mobilitu společnosti Bridgestone.

/Tisková zpráva, *Bridgestone CR, s.r.o., Praha 1, www.bridgestone.cz. AC&C Public Relations s.r.o. – Zorka Mašková: zorka.maskova@accpr.cz /