Citroën spouští nové webové stránky Citroën Origins (www.citroenorigins.fr) věnované historickému odkazu značky, které nabízejí zcela nové zážitky a možnosti, jak se seznámit s jejími legendárními modely: pohledy 360°, specifické zvuky (motor, klakson atd), dobové brožury. Historky atd. Toto opravdové virtuální muzeum je dostupné na všech nosičích (počítače, tablety a mobilní telefony), ve Francii i v zahraničí.
Vozy značky Citroën vždy dokázaly ovlivnit svou dobu: od Typu A po Traction Avant, od „kachny“ 2 CV po Ami 6, od GS po XM, od Xsary Picasso po Novou C3. Toto výjimečné historické dědictví, které máme všichni v paměti, se dnes zcela nevídaným způsobem představuje na stránkách Citroën Origins: www.citroenorigins.fr.
Citroën Origins je virtuální muzeum, v němž se můžete seznámit nebo si oživit legendární vozy Citroën od roku 1919 po současnost: sériové modely, ale také závodní vozy a dokonce i koncepční modely. Můžete usednout do kabiny vozu ZX Rallye Raid, zaposlouchat se do specifického zvuku motoru vozu 2 CV nebo se začíst do brožury věnované vozu Méhari – to vše na vás na stránkách Citroën Origins čeká.
Umožní vám to:
- virtuální show-room: každý model si podobně jako na webových stránkách citroen.cz můžete zobrazit v pohledu 360°, a to jak zvenku, tak zevnitř;
- zvukové „podpisy“ každého modelu: u každého vozu jsou kromě zvuku startéru k dispozici až 3 jiné zvukové ukázky (klakson, směrovka, ruční brzda, odpružení atd.);
- náladová hudba: s každým desetiletím je spojený jiný hudební styl (50., 70., 80. léta atd.), abyste se mohli opravdově vcítit do doby, kdy představované vozy jezdily po silnicích;
- výňatky z katalogů: fotografie a videa, historky spojené s vozy či technické údaje: můžete si tak prohloubit své znalosti o jednotlivých modelech!
Dohromady se na stránkách Citroën Origins představuje zhruba padesát modelů, v příštích týdnech by měl jejich počet ještě stoupnout.
Pohyb na stránkách je optimalizovaný pro všechny nosiče (počítače, tablety, mobilní telefony). Citroën Origins je nyní k dispozici ve Francii i v zahraničí: anglicky na http://www.citroenorigins.fr/en
Citroën na internetu
Citroën je na internetu již průkopníkem:
- téměř 13 milionů fanoušků na všech sociálních platformách ve světě;
- Citroën Advisor, první stránky v automobilovém odvětví, kde mohou zákazníci online sdílet své názory, doposud zde bylo shromážděno 60 000 názorů;
- Citroën Carstore, online rezervace nových vozů;
- francouzská premiéra mezi automobilovými značkami: Citroën E-Méhari byl představen na Facebooku za použití technologie „Immersive Canvas“;
- Citroën Electric Store, nové stránky internetového obchodování určené pro prodej elektromobilů;
- mobilní aplikace MyCitroën: všechny služby v reálném čase a na dosah ruky, s možností objednání do prodejny či servisu online, sledování spotřeby, asistenční služby atd.;
- virtuální galerie Traction Créative ve formátu Tumblr, první série kreativních videí, která je k dispozici do doby konání pařížského autosalonu.
Značka Citroën
Citroën je globální nespecializovaná automobilová značka, která od roku 1919 rozdává optimismus a vyznačuje se kreativitou a odvahou. Tyto hodnoty využívá ve prospěch pohody svých zákazníků, jimž odjakživa přináší nové odpovědi na otázky, které s sebou každá doba přináší. Dnes Citroën nabízí modely, pro něž je nejdůležitější design, komfort a technologická inteligence, ale také plynulý a transparentní vztah se zákazníky, o čemž svědčí i internetová stránka věnovaná názorům zákazníků Citroën Advisor. Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a téměř 1,2 milionů vozů prodaných v roce 2015. Je to také 8 titulů v Poháru konstruktérů ve WRC a v roce 2015 již 2. titul v řadě v Poháru konstruktérů ve WTCC.
/Tisková zpráva 15.9.2016, Lenka MARTINOVÁ, Reklama a PR Citroën & DS, Responsable publicité, communication et rélations presse Citroën & DS, C AUTOMOBIL IMPORT s.r.o., Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4, tel.: + 420 224 835 635, GSM: + 420 724 025 566, lenka.martinova@c-automobil-import.cz, http://www.citroen.cz/