Společnost Continental mění komunikační poselství značky na evropském trhu náhradních pneumatik pro osobní a lehké nákladní automobily

Společnost Continental mění komunikační poselství značky na evropském trhu náhradních pneumatik pro osobní a lehké nákladní automobily / Foto zdroj: Continental AG

logo continental

 

 

• Sponzorství fotbalových zápasů významně rozšířilo povědomí o prémiové značce Continental na všech evropských trzích
• Další marketingové aktivity se zaměří na německou technologii a kompetence v automobilovém průmyslu
• V březnu 2017 Continental spouští novou kampaň s mottem „Mobilita zdokonalená německou technologií“
• Na webových stránkách www.VisionZeroWorld.com nabízí společnost Continental pestrou škálu multimediálního obsahu na téma Vision Zero

Po více než dvacetiletém úspěšném sponzorství největších fotbalových událostí mění společnost Continental své komunikační poselství.

 

Nově spuštěná kampaň „Mobilita zdokonalená německou technologií“ se opírá o dlouholeté soustředění na bezpečnost. Bude kombinována se strategií Vision Zero.
Společnost Continental mění komunikační poselství značky na evropském trhu náhradních pneumatik pro osobní a lehké nákladní automobily / Foto zdroj: Continental AG

Při zpětném ohlédnutí za šampionátem UEFA EURO 2016TM může být společnost Continental spokojená. Má za sebou 21 let úspěšného oficiálního sponzorství šesti nejpopulárnějších světových turnajů – mistrovství světa FIFA 2006, 2010 a 2014 a UEFA EURO 2008, 2012 a 2016 – a v neposlední řadě Ligy mistrů UEFA v letech 1995 až 2000. Sponzorování fotbalových událostí se ukázalo jako velice efektivní způsob zviditelnění výrobce prémiových pneumatik Continental na většině evropských trhů.

„Jsme potěšeni dlouhodobým pozitivním vlivem sponzoringu profesionálních fotbalových událostí. Tímto způsobem se nám podařilo dobře odlišit od většiny našich konkurentů, kteří na konci 90. let sázeli převážně na podporu motoristických sportů. Díky našemu přístupu se značka Continental výrazně zapsala do povědomí na všech hlavních evropských trzích,“ říká Nikolai Setzer, člen výkonné rady společnosti Continental AG zodpovědný za firemní nákupy a divizi pneumatik čtvrtého největšího výrobce pneumatik na světě, jehož tržby přesahují 10 miliard eur. „Když se šampionát UEFA EURO 2016 chýlil ke konci, dosáhli jsme našich cílů týkajících se povědomí o značce, jež jsme si stanovili pro komunikační platformu, kterou fotbal představoval. Tento nárůst znamená, že naše značka může v Evropě přistoupit k dalším logickým strategickým krokům,“ dodává Setzer.

Společnost Continental mění komunikační poselství značky na evropském trhu náhradních pneumatik pro osobní a lehké nákladní automobily / Foto zdroj: Continental AG
Mobilita zdokonalená německou technologií

„Naše nová cílová pozice se opírá o několik desetiletí soustředění na bezpečnost – snahu o dosažení co nejkratší brzdné dráhy – a z dlouhodobého hlediska bude kombinována se strategií „Vision Zero“ – žádná zranění, smrtelné úrazy a nehody na silnicích. Společně s naší divizí Chassis & Safety budeme zdůrazňovat pozitivní vliv prémiových pneumatik na fungování asistenčních systémů řidiče, jako jsou ESC, AEB a ABS pro motocykly, který se snažíme každým dnem zvyšovat,“ vysvětluje Setzer. Vzhledem k těmto okolnostem bylo motto nové marketingové kampaně jasnou volbou – „Mobilita zdokonalená německou technologií“.

„Jsme přesvědčeni, že se jedná o logické směřování společnosti Continental, protože žádný jiný výrobce pneumatik či dodavatel z automobilového průmyslu nedisponuje touto jedinečnou kombinací technologie pro výrobu pneumatik a kompetencí v oblasti automobilového průmyslu. To jsou i důvody, proč se naše prémiová značka Continental stala synonymem maximální bezpečnosti na silnicích a proč tuto pozici chceme i v budoucnu posilovat. V nadcházející době bude německá odbornost v oblasti technologií pro výrobu pneumatik a vývoj automobilů středobodem nejen našeho každodenního vývoje, ale i našich marketingových aktivit.“

Společnost Continental mění komunikační poselství značky na evropském trhu náhradních pneumatik pro osobní a lehké nákladní automobily / Foto zdroj: Continental AGNová evropská kampaň

– poběží v televizi, tisku, v místech prodeje u partnerů společnosti a on-linu. Continental rovněž plánuje aktivně využívat různé kanály na sociálních médiích k navázání dialogu s řidiči a dalšími uživateli. Vysvětlovat jim výhody řešení na podporu mobility, jež tato společnost nabízí.

„Při přípravě kampaně jsme se soustředili na to, aby byla flexibilnější a působila moderním a živým dojmem. To je znát například v pestřejším výběru grafiky, kterou používáme k ilustraci různých témat. Tento krok nám pomáhá jasně se odlišit od konkurence na trhu s náhradní výbavou,“ popisuje Silke Gliemann, jenž společně se svým týmem zodpovídá za marketingovou komunikaci v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA). V budoucnu se tak budeme moci setkat s řadou scénářů v různých variantách posilujících důvěru zákazníků v řešení na podporu mobility společnosti Continental. Nová kampaň byla navržena ve spolupráci se společností Serviceplan Campaign International GmbH & Co. KG se sídlem v Hamburku a bude postupně zaváděna v celé Evropě. Výrobu televizních spotů zajišťovala společnost Markenfilm GmbH & Co. KG rovněž se sídlem v Hamburku.

Specializované webové stránky

Veškerý obsah nové kampaně a specializovaných webových stránek www.VisionZeroWorld.com se nese ve společném duchu strategie Vision Zero. Celková nabídka bude zahrnovat široké spektrum multimediálního obsahu na téma vyšší bezpečnosti na silnicích díky technologiím pro předcházení nehodám. Společně s novým formátem čtvrtletního magazínu VisionZeroNews bude možnost si přečíst řadu zpráv a článků týkajících se různých technologií. A také podívat se na videa a grafiky, z nichž některé budou animované.

Jednou z pokračujících aktivit zůstane zapojení společnosti Continental jakožto dodavatele pro automobilový průmysl a exkluzivního partnera vyrábějícího pneumatiky do kampaně asociace Global NCAP s názvem „Stop the Crash“. Cílem této kampaně je šířit osvětu právě o technologiích pro předcházení nehodám, obzvláště pak v hustě osídlených rozvojových zemích. Z pohledu organizace Continental, coby technologického lídra, kampaň „Stop the Crash“ přesně odpovídá budoucímu směřování značky. Je totiž založena na poskytování informací a budování povědomí prostřednictvím seznamování lidí s různými technologiemi.

Pod záštitou organizace Global NCAP a jejích dceřiných společností prosazuje kampaň „Stop the Crash“ partnerský přístup angažující většinu hlavních světových dodavatelů z automobilového průmyslu a dalších předních organizací, mezi něž patří například německý automobilový klub ADAC. Kampaň se orientuje nejen na rozhodující politické činitele a správce velkých vozových parků, ale i na novináře a běžné řidiče.

Ke stažení: „Leták – Mobilita zdokonalená německou technologií“

/Tisková zpráva, 16.3.2017, Continental Barum s.r.o., Objízdná 1628, 765 02 Otrokovice, ČR, Ing. Magda Pančochová, www.continental.cz. AMI Communications, Kateřina Nováčková/