Vedle přestupu čtyřnásobného mistra Evropy Jochena Hahna je největší událostí jara comeback Antonia Albaceteho.
Trojnásobný šampión starého kontinentu se vrací po roční pauze, a jak ukazují příklady z nedávné minulosti, není rozhodně bez šancí.
Hned pět truckerů totiž v předchozích letech slavilo zisk titulu mistra Evropy po roce a delším odpočinku.
Prvním z nich byl šampión z roku 2001 Fritz Kreutzpointer (Německo, MAN), předchozí sezónu pauzírující z rodinných důvodů.
V následující sezóně vybojoval senzační titul Gerd Körber (Německo, Buggyra), který absentoval po těžkém zranění v sezóně 1998.
V roce 2004 se stal mistrem Evropy Markus Östreich (Německo, Volkswagen) navrátivší se po dvouleté odmlce.
Na titul mistra Evropy dosáhl v roce 2007 rovněž Markus Bösiger (Švýcarsko, Buggyra), stalo se tak po odpočinku v sezónách 2003 – 2004.
A úspěšný comeback slavil po tříleté pauze (1999-2001) dvojnásobný mistr starého kontinentu z let 2008 – 2009 David Vršecký (Buggyra). „Zpočátku jsem z rošády, kdy jsem se po úvodní sezóně v roce 1999 proměnil ze závodního v testovacího jezdce, neměl příliš velkou radost, dnes si ale říkám, že se nejspíše jednalo o dobrý tah. Měl jsem tři roky na to, abych si srovnal věci a získal zkušenosti. Navíc můj comeback proběhl v roce 2002 takřka nepozorovaně, protože na mě všichni zapomněli,“ vzpomíná Vršecký.
Rovněž Albacete může letos podle názoru Davida Vršeckého jen získat. „Když v roce 2014 přišel v důsledku likvidace auta v Jaramě a sehraného výkonu Hahna s Kissem v Le Mans o titul, byl na tom špatně, což se odrazilo i v následující sezóně. Teď si odpočinul, získal chuť k závodění a chce dokázat, že na to pořád má. Vůbec nevylučuji, že se mu to podaří.“
/BUGGYRA media, Petr Bošnakov, http://www.buggyra.com/