Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League

Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN

LOGO NISSAN

 

Společnost Nissan Motor Co., Ltd. potvrdila dohodu o tříletém prodloužení globální spolupráce s UEFA Champions League, včetně UEFA Super Cup.

 

Legendární hráč Gareth Bale oslavil toto oznámení tím, že překvapil skupinu školáků v Madridu a naučil je, jak dát jeho věhlasný vítězný gól z finále proti Club Atlético de Madrid z roku 2014.
Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN

Dohoda byla uzavřena před prvním zápasem UEFA Champions League v sezóně 2017/2018 a japonský automobilový výrobce se tak stává oficiálním partnerem až do sezóny 2020/2021 včetně. UEFA Champions League je i nadále největší investicí společnosti Nissan do sponzoringu sportu a tato investice započala již se začátkem sezóny 2014/2015.

UEFA Champions League je trvale nejsledovanější každoroční sportovní soutěží na planetě a její televizní publikum čítá souhrnně přes 3,6 miliardy diváků za sezónu. Finále UEFA Champions League v roce 2017 přilákalo přes 160 milionů diváků z celého světa, což je více než jakákoli jiná každoroční sportovní událost, a tito diváci tak mohli být svědky zápasu mezi Real Madrid C.F. a Juventus F.C., ze kterého si Real Madrid odnesl svůj 12. mistrovský titul UEFA Champions League.

„Vzrušující inovace je v jádru všeho, co společnost Nissan dělá, a naše spolupráce s nejúžasnějším sportovním kláním na planetě v průběhu uplynulých tří let k tomu bylo klíčem,“ řekl Roel de Vries, korporátní viceprezident a celosvětový marketingový ředitel společnosti Nissan. „Těší nás prodloužení této spolupráce na další tři sezóny a i nadále bude tato spolupráce v samém centru naší globální marketingové strategie. Díky této spolupráci jsme byli svědky ohromného úspěchu a dalšího zájmu, kterého se nám ze strany zákazníků dostalo.“

Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN
Jako součást nové dohody bude mít Nissan i nadále značná práva na zápasy UEFA Champions League

– a rovněž přístup k dalším exkluzivním právům, jako je předzápasový program Center Circle Carriers a pozápasový program Gól týdne UEFA Champions League, prezentované v rámci digitální propagace značky Nissan.

Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel společnosti UEFA Events SA, okomentoval dohodu následujícími slovy: „Těší náš, že naše spolupráce se společností Nissan bude pokračovat po velmi úspěšném prvním cyklu. Společnost Nissan se stala nedílnou součástí sponzorské rodiny a její přítomnost je nedocenitelná při propagaci naší soutěže na celosvětové úrovni. Atraktivita značky UEFA Champions League každým rokem postupně sílí a její platforma i nadále poskytuje vrcholovým značkám, jakou je i Nissan, příležitost spojit se a navázat pouto s fotbalovými fanoušky na celém světě.“

„Naše spolupráce s UEFA Champions League nám napomáhá v našem poslání stát se nejžádanější asijskou značkou v Evropě. Pro nadcházející roky máme připraven ambiciózní produktový plán podporovaný průlomovými technologiemi a možnost mít za partnera nejúžasnější světovou sportovní událost nám poskytuje dokonalou platformu umožňující emocionálně zapůsobit na naše diváky a posílit preference značky. Jsem nadšený tím, když vidím, jak inovativní naše spolupráce s organizací UEFA bude při vytváření vzrušujících zážitků pro fotbalové fanoušky,“ řekl Jean-Pierre Diernaz, viceprezident pro marketing společnosti Nissan Europe.

Partnerství s UEFA Champions League je dalším dokladem oddanosti společnosti Nissan nadšeným sportovním fanouškům a do této oddanosti patří také účast na mistrovství světa v kriketu žen i mužů, podpora skupiny City Football Group, kanadské fotbalové ligy, podpora Heismanovy nadace i Heismanovy trofeje.

Video s Garethem Balem k prodloužení partnerství Nissanu s UEFA Champions League:

Nissan na poli sportu

Partnerství s UEFA Champions League je dokladem oddanosti automobilky globálnímu sportu a jejího růstu v této oblasti. Nissan se může pochlubit sponzorstvím Mezinárodní kriketové rady (ICC), olympijských a paralympijských her pro rok 2016 v Rio de Janeiru a brazilského olympijského i paralympijského týmu. Její pobočky v příslušných regionech jsou oficiálními sponzory olympijských týmů Kolumbie a Mexika, olympijského a paralympijského týmu Spojeného království, fotbalového Afrického poháru národů Orange pro roky 2013 a 2015, univerzitní série amerického fotbalu NCAA a ligy kanadského fotbalu. Společnost je rovněž firemním partnerem nadace Heisman Trust a ceny Heisman Trophy i oficiálním globálním automobilovým partnerem skupiny City Football Group. Nissan dále spolupracuje s řadou sportovních ambasadorů včetně fotbalistů Garetha Balea, Sergia Agüera a Andrése Iniesty.

Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN Nissan prodlužuje dohodu o globální spolupráci s UEFA Champions League / Foto zdroj: NISSAN

 

/Tisková zpráva, Nissan Motor Co., Ltd, Public Relations, http://newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz /