Scania nyní vstupuje do druhé fáze největší akce v historii společnosti, a to uváděním produktů a služeb se zvláštním zaměřením na stavební sektor v Evropě.
Akce byla spuštěna na konci léta 2016 odhalením řešení pro dálkové operace v Paříži a bude pokračovat až do roku 2019, kdy již bude vše na svém místě na trzích po celém světě.
“Pro nezasvěcené osoby je pravděpodobně obtížné si představit, jak velkou operací je launch tohoto kalibru pro společnost jako je Scania, s celosvětovou přítomností v oblasti prodeje i výroby,” říká Stefan Lindblom, vedoucí tohoto projektu. “Tempo a posloupnost jsou založeny mimo jiné na tom, jak rekonfigurujeme naši výrobu. Nejprve je však důležité mít vyškolenou prodejní sílu, jelikož prodáváme řešení na míru, která jsou přizpůsobena pro každého zákazníka, operujícího v jedinečných podmínkách.”
Dá se říct, že zářijový launch, se vším tiskem a aktivitami pro stavební zákazníky na evropských trzích, dostal společnost Scania do poloviny cesty. Nová generace nákladních vozů však nebude v plné míře uvedena na všech trzích až do roku 2019.
“Jde tady o mnohem víc, než pouze o posun v generaci modelů,” tvrdí Lindblom. “Zároveň se posouváme o krok dál v našem úsilí získat pro společnost Scania pozici nezpochybnitelného vůdce v oblasti poskytování udržitelných dopravních řešení dneška i zítřka. S digitalizací jako pákou se zaměřujeme více na cíle optimalizace ziskovosti zákazníků a přispívání k budoucnosti, která bude nezávislá na fosilních palivech.”
Uvádění na trh v Evropě probíhá ve třech různých fázích na základě tří segmentů
– dálkové provozy, stavební průmysl a vozidla pro městské prostředí – do kterých Scania rozděluje trh nákladních automobilů. Launch v Latinské Americe začne v průběhu příštího roku současně s uvedením v Asii, Africe a na Středním východě. Ve svých zprávách společnost Scania zohledňuje různé perspektivy, které obklopují výběr vozů a služeb v závislosti na tom, zda jste vlastníkem, řidičem nebo přepravcem.
“Až se usadí prach, budeme mít k dispozici nabídku světově nejmodernějších transportních řešení na bázi nákladních vozidel pro potenciální zákazníky na více než 100 trzích,” říká Lindblom. “Jde se o kombinovanou investici v oblasti školení a vztahů se zákazníky v hodnotě přesahující 1 miliardu SEK, která z globální perspektivy posune potenciál a značku společnosti Scania na novou úroveň.”
/Tisková zpráva, Viktor Tamayo, PR and Communication Coordinator. *Scania Czech Republic s.r.o. je dceřinou společností švédské firmy ‘Scania CV AB’. /