• Rozšiřování sítě certifikovaných karosáren hladce spolupracujících s pojišťovnami optimalizuje kvalitu a efektivitu oprav a zvyšuje spokojenost zákazníků.
• Nissan poskytuje tu nejlepší možnou koncepci podpory pojišťoven s cílem nabídnout garantované opravy a zvýšit hodnotu pro zákazníky.
• Tato síť umožňuje přístup k originálním náhradním dílům Nissan a lakovaným komponentům, což minimalizuje celkové náklady.
• Pomocí 122 auditovaných standardů vysoké spokojenosti zákazníků se podařilo dosáhnout konzistentních výsledků oprav nehod.
Výsledkem zavedení celoevropského programu společnosti Nissan pro certifikaci karosáren je více než 800 dílen, které v celém regionu zvyšují efektivitu a hodnotu, jak pro zákazníky, tak pro pojišťovny. V České republice je v tuto chvíli certifikováno 8 karosáren.
Rozšíření sítě schválených karosáren v Evropě bude pokračovat i v roce 2018 s cílem překonat počet 1000 karosáren. Dosažení tohoto cíle usnadní přístup k optimálním opravám typu OEM, které řidiče zbaví starostí a minimalizují výdaje pojišťoven.
Na vysokou kvalitu dbá přísný certifikační program společnosti Nissan, který stojí na zavedení 122 pravidelně auditovaných standardů určených k optimalizaci procesu oprav.
Pro zajištění vysoké úrovně vyvinula automobilka ‘Nissan’ podrobný program zlepšování práce karosáren s využitím ověřených postupů společnosti Nissan pro postupné zvyšování úrovní výkonnosti. Status každé certifikované karosárny je podmíněn plněním standardů, zavedením stanovených technologií oprav a dosažením úrovně odborných znalostí.
Certifikační program společnosti ‘Nissan’ byl spuštěn v roce 2012, se záměrem zachovat po případné nehodě nebo poškození bezpečnost a integritu každého vozidla, které nese značku ‘Nissan’. Současné odhodlání společnosti ‘Nissan’ rozšiřovat svou síť karosáren znamená, že dokáže svým zákazníkům poskytovat ještě dostupnější služby oprav typu OEM a zajistit trvalou spokojenost a kvalitu při opravách v rámci sítě ‘Nissan’. Pro pojišťovny se tím zvyšuje pravděpodobnost, že si u nich zákazník obnoví svou pojistku.
Jean-Christophe Mercier, viceprezident společnosti Nissan Europe pro poprodejní servis, uvedl:
„Motivování hlavních hráčů na trhu oprav po nehodách, aby se podíleli na celoevropské síti opraven Nissan, přispěje k naplňování příslibu péče, který platí pro každý vůz Nissan na silnici.“
A dodal: „Nabízíme nejrychlejší a cenově nejvýhodnější cestu k opravě s využitím dílů a prací se zárukou. Tím se dramaticky snižuje potřeba sekundárních korektivních zásahů a v plném rozsahu je zachována integrita konstrukce a bezpečnostních systémů vozidla.“
Na vybraných evropských trzích byla do nabídky společnosti Nissan začleněna doplňková iniciativa k prevenci totálních škod
Eliminuje se tím mnoho nejdražších plnění, které musejí pojišťovny každý rok vyplácet, a zároveň se zajišťují ty nejvyšší možné standardy bezpečnosti a nejvhodnější varianta opravy pro dané vozidlo.
Jean-Christophe pokračuje: „Domníváme se, že nikdo nemá lepší předpoklady k prevenci totálních škod – s ohledem na technickou kompetenci, odborné znalosti a správu nákladů – než firma, která vůz vyrobila. Představuje to výraznou výhodu pro řidiče a pojišťovny využívající síť Nissan. Jsme přesvědčeni, že celoevropská síť Nissanu je podle všech kritérií nyní optimálním řešením pro trh s opravami a jeho zákazníky.“
/Tisková zpráva, *Nissan Motor Co., Ltd, Public Relations, http://newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz /