Firma Franzosini objednává návěsy Kögel uzpůsobené pro železnici

návěsy Kögel Cargo Rail s designem Franzosini / Foto zdroj: Kögel Trailer GmbH & Co. KG

Logo-Koegel

 

Kögel Cargo Rail: ideální pro multimodální dopravu

 

Švýcarská společnost Spedition SA Luciano Franzosini se sídlem ve městě Chiasso v kantonu Ticino sází na nové návěsy Kögel Cargo Rail.

Tato přepravní společnost byla založena v roce 1929 a s více než 70 000 přepravenými náklady ročně patří k nejvýznamnějším přepravcům v tomto kantonu. Zároveň patří i mezi předních 50 přepravců ve Švýcarsku. S novými návěsy Kögel, které lze nakládat na železnici, firma Franzosini nejen obnovuje svůj vozový park, ale i podstatně přispívá k ochraně životního prostředí. Díky kombinaci silniční a železniční přepravy přepravní společnost chytře využívá ekologických a ekonomických předností obou systémů a přináší svým zákazníkům cennou součinnost.

Kögel Cargo Rail

Návěsy určené pro multimodální dopravu jsou vybaveny zesíleným rámem podvozku. Díky hranám západek integrovaných v rámu, plachtové ochraně proti čelistem kleští a speciálním osám ve výbavě Rail lze návěsy Cargo Rail naložit i na železnici. Nové návěsy jsou dimenzovány pro flexibilní nakládku na nejběžnější kapsové železniční vagóny c, d, e, f, g a h. Přirozeně jsou návěsy certifikovány podle normy DIN EN 12642 XL a mají tedy schválení pro přepravu nákladními rychlovlaky s rychlostí až 140 km/h. Sériová integrální střešní plachta Kögel navíc umožňuje lepší manipulaci při otevřené střeše. Díky střešním popruhům integrovaným ve střešní plachtě patří prověšené popruhy minulosti. Už nemůže dojít k zaháknutí popruhů za náklad.

Individuální výbava Franzosini

Vedle již uvedených položek individuální výbavy se firma Franzosini rozhodla i pro další volitelné příslušenství. Mechanicko-hydraulická zdvihací střecha zvětšuje boční i zadní nakládací výšku na hodnotu přes tři metry. Díky tomu může být nakládka a vykládka ještě jednodušší. Nad zakončovacím nosníkem vzadu je upevněn ocelový rýhovaný přejezdový plech o délce 720 milimetrů. Kvůli ochraně vnitřní strany přední stěny před poškozením při každodenním používání je namontován pozinkovaný ocelový plech o tloušťce 2 milimetry a výšce 2 500 milimetrů. Pro lepší ochranu je zadní část vozidla vybavena zesílenými ocelovými nárazníky. Ochranu proti nárazu završuje ocelový úhelník o tloušťce osmi milimetrů příčně probíhající přes celou šířku a zamykací vačková ochrana uprostřed na zakončovacím plechu rámu. K další speciální výbavě patří hasicí přístroj, bedna na nářadí, počítadlo kilometrů, zdvih nápravy pro první nápravu a mnoho dalších.

Povrchová vrstva KTL: trvalá ochrana proti korozi

I u návěsu Kögel Cargo Rail je celý rám vozidla trvale chráněn proti korozi prostřednictvím nanokeramické technologie a povrchové vrstvy KTL s následně naneseným lakem vytvrzeným UV zářením.

/Tisková zpráva – zdroj & fotografie, Kögel, s.r.o., Dvořisko 1219, CZ-56537 Choceň, http://www.koegel.com/cz/vyrobky/