• Nový nástroj usnadňující servisům práci
• Přesné technické údaje pro správnou a rychlou opravu vozu
• Efektivní a komplexní služba zajišťující servisům lepší produktivitu
• Stránky jsou k dispozici ve 22 jazycích v 86 zemích. Mobilní verze a další funkce budou k dispozici začátkem roku 2020
Nový Service Box Multi-brand, jehož účelem je usnadnit život provozovatelům autoservisů, se používá stejně snadno jako web určený pro širokou veřejnost a současně nabízí přesnost profesionálního nástroje.
Jeho optimalizovaný uživatelský komfort šetří pracovníkům servisů čas a zvyšuje jejich produktivitu.
• snadné a rychlé použití;
• menší počet kliknutí a snadná orientace;
• zobrazení doporučených cen pro veřejnost a nákupní podmínky na míru danému servisu v rámci účtu u firmy Distrigo;
• zobrazení dostupnosti dílů pro jednotlivé úrovně dodavatelského řetězce (včetně alternativních zdrojů případné opravy).
Tento katalog je součástí portálu Service Box, který umožňuje seskupit produkty z celé nabídky „One Stop Shop“ od značky Distrigo do jedné objednávky: originální díly, díly Eurorepar, díly výrobců příslušenství, pneumatiky, výrobky pro profesionály, díly z cirkulární ekonomiky.
Service Box Multi-brand navíc poskytuje jasné podrobné technické údaje, takže si mechanici mohou pro každou opravu vybrat nejvhodnější díly.
• výběr správného dílu je usnadněn uvedením technických kritérií odpovídajících každé skupině dílů;
• výběr dílů prostřednictvím referenčních údajů výrobce vozu nebo dodavatele příslušenství;
• systematické zobrazení referenčních údajů původních dílů nebo dílů dodavatele příslušenství;
• nová funkce „Car Selector“ pro lepší identifikaci vozidel na základě registračních údajů nebo čísla podvozku (v zemích, kde jsou tyto údaje veřejné a dostupné).
Efektivní a komplexní katalog Service Box Multi-brand poskytuje mechanikovi v závislosti na jeho smlouvě přístup k veškeré technické dokumentaci, aby opravy probíhaly dle norem:
• vyhledání plánů údržby jednotlivých výrobců;
• zobrazení doporučené doby na opravu;
• okamžitý výpočet ceny;
• snadný přístup k postupům oprav, prezentovaným jasným popisným způsobem včetně obrázků.
Začátkem roku 2020 se Service Box Multi-brand doplní o dvě nové funkce:
• mobilní verze umožní mechanikovi objednat díly a konzultovat technické postupy, aniž by musel opustit dílnu, přímo při zásahu na vozidle;
• přímý přístup ze systému DMS, aby nezávislé servisy nezadávaly objednávky dvakrát, a přímý přístup prostřednictvím diagnostického nástroje.
Katalog Service Box Multi-brand, jehož vývoj zabral necelých 18 měsíců, je dostupný v 86 zemích a ve 22 jazycích.
S katalogem Service Box Multi-brand a aktivitami PSA Aftermarket se lze seznámit na pařížském Mezinárodním veletrhu pro náhradní díly, servis a prodej automobilů Equip’Auto, stánek 3 D 118, Hala 3, 15.–19. října 2019.