Service Box Multi-brand: nový multiznačkový elektronický katalog náhradních dílů

Service Box Multi-brand: nový multiznačkový elektronický katalog náhradních dílů / Foto zdroj: P Automobil Import s.r.o.

© Groupe PSA Direction de la communication

 

•  Nový nástroj usnadňující servisům práci
•  Přesné technické údaje pro správnou a rychlou opravu vozu
•  Efektivní a komplexní služba zajišťující servisům lepší produktivitu
•  Stránky jsou k dispozici ve 22 jazycích v 86 zemích. Mobilní verze a další funkce budou k dispozici začátkem roku 2020

Nový Service Box Multi-brand, jehož účelem je usnadnit život provozovatelům autoservisů, se používá stejně snadno jako web určený pro širokou veřejnost a současně nabízí přesnost profesionálního nástroje.

 

Jeho optimalizovaný uživatelský komfort šetří pracovníkům servisů čas a zvyšuje jejich produktivitu.

•  snadné a rychlé použití;
•  menší počet kliknutí a snadná orientace;
•  zobrazení doporučených cen pro veřejnost a nákupní podmínky na míru danému servisu v rámci účtu u firmy Distrigo;
•  zobrazení dostupnosti dílů pro jednotlivé úrovně dodavatelského řetězce (včetně alternativních zdrojů případné opravy).

Tento katalog je součástí portálu Service Box, který umožňuje seskupit produkty z celé nabídky „One Stop Shop“ od značky Distrigo do jedné objednávky: originální díly, díly Eurorepar, díly výrobců příslušenství, pneumatiky, výrobky pro profesionály, díly z cirkulární ekonomiky.

Service Box Multi-brand navíc poskytuje jasné podrobné technické údaje, takže si mechanici mohou pro každou opravu vybrat nejvhodnější díly.

•  výběr správného dílu je usnadněn uvedením technických kritérií odpovídajících každé skupině dílů;
•  výběr dílů prostřednictvím referenčních údajů výrobce vozu nebo dodavatele příslušenství;
•  systematické zobrazení referenčních údajů původních dílů nebo dílů dodavatele příslušenství;
•  nová funkce „Car Selector“ pro lepší identifikaci vozidel na základě registračních údajů nebo čísla podvozku (v zemích, kde jsou tyto údaje veřejné a dostupné).

Efektivní a komplexní katalog Service Box Multi-brand poskytuje mechanikovi v závislosti na jeho smlouvě přístup k veškeré technické dokumentaci, aby opravy probíhaly dle norem:

•  vyhledání plánů údržby jednotlivých výrobců;
•  zobrazení doporučené doby na opravu;
•  okamžitý výpočet ceny;
•  snadný přístup k postupům oprav, prezentovaným jasným popisným způsobem včetně obrázků.

Začátkem roku 2020 se Service Box Multi-brand doplní o dvě nové funkce:

•  mobilní verze umožní mechanikovi objednat díly a konzultovat technické postupy, aniž by musel opustit dílnu, přímo při   zásahu na vozidle;
•  přímý přístup ze systému DMS, aby nezávislé servisy nezadávaly objednávky dvakrát, a přímý přístup prostřednictvím diagnostického nástroje.

Katalog Service Box Multi-brand, jehož vývoj zabral necelých 18 měsíců, je dostupný v  86 zemích a ve 22 jazycích.

S katalogem Service Box Multi-brand a aktivitami PSA Aftermarket se lze seznámit na pařížském Mezinárodním veletrhu pro náhradní díly, servis a prodej automobilů Equip’Auto, stánek 3 D 118, Hala 3, 15.–19. října 2019.

 

 

/Tisková zpráva, PSA Groupe, Public Relations, Peugeot: Radka Matthey, Citroën: Lenka Martinová, P Automobil Import s.r.o./